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Publications (archives BCL)

 
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Communications
 

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contribution à un ouvrage collectif

SCHEER, Tobias 2014. Spell-Out, Post-Phonological. Crossing Phonetics-Phonology Lines, édité par Eugeniusz CYRAN et Jolanta SZPYRA-KOZLOWSKA, 255-275. Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars. Accéder au texte intégral

MONTE, Michèle 2014. « Les textes entre variation et régularité ». Genres et textes. Déterminations, évolutions, confrontations, édité par Gilles PHILIPPE GILLES et Michèle MONTE, 3-19. Lyon : PUL.

MONTE, Michèle 2014. « Des bruits et des odeurs : étude lexicométrique et contextuelle de l'expression des perceptions dans le corpus FAF ‘Dire le non visuel’ ». Dire le non-visuel, édité par Bertrand VERINE, 55-77. Liège : Presses Universitaires de Liège.

MERLE, Jean-Marie 2014. Présentation générale. Prépositions et aspectualité, édité par Jean-Marie MERLE, 5-12. Berne : Peter Lang. Accéder au texte intégral

WATINE, Marie-Albane 2014. Prévisibilité phrastique et style parlé. Le Style découpeur de réel. Faits de langue, effets de style, édité par Laurence BOUGAULT, Jean-François CASTILLE et Laure HIMY, 303-313. Rennes : Presses universitaires de Rennes.

BUCCI, Jonathan à paraître. Why are Italian dialects with vowel reduction incompatible with RF (sollicité) resulting from stress? (with evidence from Coratino). Handbook on the feature, édité par Charles E CAIRNS et Eric RAIMY. Brill Academic Publishers.

WHYTE, Shona et Euline CUTRIM SCHMID 2014. A task-based approach to video communication with the IWB: a French-German primary EFL class exchange. Teaching languages with technology: communicative approaches to interactive whiteboard use. A resource book for teacher development, édité par Michael THOMAS, Mark WARSHAUER et Mark PETERSON. Bloomsbury.

CUTRIM SCHMID, Euline et Shona WHYTE 2014. Ongoing professional development in IWB mediated language teaching: evening up the odds. Teaching languages with technology: communicative approaches to interactive whiteboard use. A resource book for teacher development, édité par Michael THOMAS, Mark WARSHAUER et Mark PETERSON. Bloomsbury.

WHYTE, Shona 2014. Theory and practice in second language teaching with interactive technologies. Teaching languages with technology: communicative approaches to interactive whiteboard use. A resource book for teacher development. , édité par Michael THOMAS, Mark WARSHAUER et Mark PETERSON. Bloomsbury.

FAURE, Richard 2014. Determiners. Encyclopedia of Ancient Greek Language and Linguistics, édité par Giorgos K. GIANNAKIS. Leiden-Boston, Mass. : Brill.

FAURE, Richard 2014. Argument Clauses. Encyclopedia of Ancient Greek Language and Linguistics, édité par Giorgos K. GIANNAKIS. Leiden-Boston, Mass. : Brill.

JIMÉNEZ, Belén à paraître. Une brève analyse historique des droits subjectifs dans ses relations avec la Psychologie. La Construction du Sujet, , édité par Belén JIMÉNEZ. Limoges : Éditions Lambert-Lucas.

HERMENT, SOPHIE et Anne TORTEL 2014. AixOx, a multi-layered learners corpus: automatic annotation. Specialisation and Variation in Language Corpora, édité par ANA DIAZ-NEGRILLO et FRANCISCO JAVIER DIAZ-PEREZ, 341. Bern : Peter Lang.

BRUN-TRIGAUD, Guylaine et Albert MALFATTO 2013. Limites dialectales vs limites lexicales dans le domaine occitan : un impossible accord ? Current Approaches to Limits and Areas in Dialectology, édité par Xosé Afonso ÁLVAREZ PÉREZ, Ernestina CARRILHO et Catarina MAGRO, 293-310. Cambridge : Cambridge Scholars Publishing.

BRUN-TRIGAUD, Guylaine et Jean LE DÛ 2013. Les aires dialectales gallo-romanes à la lumière du celtique. Current Approaches to Limits and Areas in Dialectology, édité par Ernestina CARRILHO, Catarina MAGRO et Xosé ÁLVAREZ, 27-48. Newcastle : Cambridge Scholars Publishing.

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